Mit tegyen, ha biztosítást kötne 2021-ben?
Szponzorált tartalom
Egyszerű leszek, rövid és lényegre törő. Mindennapjaink része a pénzügyeinkkel való folyamatos foglalkozás és a döntéshozás fontossága. Sokan nem szeretnek dönteni vagy választani, főleg a sok pénzügyi szolgáltatás közül. Sokan nem is ismerik, hogy milyen lehetősége vannak, miből és hogyan lehet választani.
Így, ha hitelfelvételről van szó vagy magtakarításról, vagy a probléma a biztosítás 2021 évében, akkor a Pannon-Safe a megfelelő választás. Mivel ez az a cég, amelyik a leginkább az ügyfelei segítségére lehet, ha pénzügyi kihívás előtt áll az ember. Hiszen legyen szó hitelfelvételről vagy biztosításról 2021-ben, nem egyszerű egyik területen sem a döntéshozás.
Mit érdemes tudni a Pannon-Safe-ről, mielőtt őket választjuk?
Rengeteg területen tudnak segíteni, a szolgáltatásaik nagyon széleskörűek. Foglalkoznak például kötelező biztosítással, casco biztosítással, lakásbiztosítással és nyugdíjbiztosítással, utasbiztosítással is, valamint hitelfelvétellel és megtakarításokkal is.
A Pannon-Safe, egy kiváló, országos lefedettséggel rendelkező cég, több mint 30 helyen van jelen. Nagyon sok partnerrel vannak kapcsolatban, sok bankkal, hitelezővel és biztosítóval vannak stabil és megbízható együttműködésben. Számos ismert partnerrel állnak kapcsolatban, bankokkal, biztosító társaságokkal és hitelezőkkel is. Ami még szintén fontos, hogy óriási szakmai tapasztalattal és több mint 20 éves múlttal rendelkeznek, 1999 óta meghatározó szereplői a pénzügyi piacnak így nincs olyan pénzügyi probléma, amivel ne találkoztak volna, és ne tudnának rá egy kedvező megoldást. Ami még szintén fontos, hogy a Pannon-Safe teljes mértékben magyar tulajdonú, így nem függ semmilyen külföldi pénzintézettől.
A professzionális és szakképzett pénzügyi alkuszok a magánszemélyeknek segítenek meghozni a megfelelő döntést, kiválasztani az ügyfél igényeinek, elvárásainak és szükségleteinek a legmegfelelőbb, legkedvezőbb ajánlatot. Tehát csak és kizárólag az ügyfél érdekei szerint születik meg a döntés arról, hogy honnan és milyen hitelt vegyen fel, vagy milyen biztosítást kössön.
Foglalkoznak még ingatlanforgalmazással, tehát ingatlanok adás-vételében is szakmai segítséget tudnak biztosítani. Ezen kívül foglalkoznak cafeteriaval és önkormányzatok valamint nagyvállalatok számára is hatékony, szakszerű külső segítséget adhatnak például beruházások, bevételek és kiadások kezelésével kapcsolatosan felmerülő kérdésekben.
Ami még fokozza az ügyfelek érdeklődését, növeli a bizalmat az nem más, mint a többi ügyfél véleménye. Ezért fontos mind a véleménynyilvánítás és a tájékozottság, körültekintés is. A Pannon-Safe-et az ügyfelet több mint 90%-a ajánlaná másoknak, és ha a jövőben pénzügyi döntést kell hozniuk akkor újból a Pannon-Safe-et fogják választani. Szintén több mint 90%-ban voltak az ügyfelek elégedettek a szolgáltatások minőségével, a munkatársak szakértelmével, gyorsaságával és segítőkészségével és azzal, hogy a cég ügyfélszolgálata mindig elérhető. Ezek a statisztikák kifejezetten bizalom gerjesztőek.
Szóval, ha biztosítást akarunk kötni, hitelt felvenni vagy pénzt megtakarítani és információ, érdeklődés vagy képzettség hiányában nem tudunk, vagy nem akarunk önállóan dönteni a lehetőségek széles kínálata miatt, akkor bártan és bizalommal forduljunk a Pannon-Safe-hez! Akit én nem győztem meg, nyugodtan járjon utána, nézze meg a honlapot, győződjön meg róla!